Thursday, June 17, 2010

הרבה רעש

גילי הילדון הוא בחור יצירתי  -  הרי לכם מסר ממנו לגבי ליין חדש ובאמת מעניין:

Pאנק, שופן, זוהר ארגוב ודיאלוגים מ"מסע בין כוכבים" נשמע לכם כמו אחלה פלייליסט? אולי תאהבו את החיבורים החדשים שתשמעו ב-רעשHour, ליין חדש שבמסגרתו בני תמותה עם קשר עמוק לצליל משמיעים רעיון מוזיקלי בשעה עגולה. את הרעיונות האלה אנחנו מקליטים ומוציאים בסדרת דיסקים – מה שאומר שבאירוע הקרוב, יחד עם הכרטיס, יחולק מיקסטייפ הבכורה בסדרה ובו 60 דקות של ביטים קסומים שרקח עמית אי (חצי מאריות ירושלים) בערב הפיילוט של רעשHour שהתקיים בשושו לפני כחודש וחצי. חוץ מזה אנחנו מארחים את האלקטרונאי רוקספין (ג'ונאס ט'ור גודמונדסון) מאיסלנד שמגיע לסט אלקטרוני חי.

האירוע יתקיים ביום שישי 18 ביוני במועדון הבאסס, רח' ההסתדרות 1, ירושלים. כרטיס עולה 30 שקל + דיסק הרעשHour הראשון בסדרה לחמישים המגיעים הראשונים.

חשוב לציין ש"רעשHour" הוא לא רק נחלתם הפרטית של דיג'יים. האירועים יורכבו גם מהופעות חיות, מניסויים כימיים של טכנאי סאונד, מפסקולים של עורכים מוזיקליים וכמו כן סטים תמימים של מאזינים אדוקים.




על שלושה דברים עומד ה"רעשHour"



1. להוציא את ההקלטות שלנו באופן הכי לא ערוך שאפשר (גם הפאשלות כלולות), לא מעניין אותנו ללטש, מעניין אותנו ללכוד את הרגעים המוזיקליים כמו שהם.

2. אנחנו סקרנים לא רק לגבי איך אנשים יוצרים מוזיקה, אלא גם איך אנשים מקשיבים למוזיקה – הארדקור פאנק, שופן וזוהר ארגוב נשמע לכם כמו אחלה פלייליסט? אולי תאהבו את מה שנשמיע לכם.

3. לנסות. לחקור. לעשות כיף. אפשר גם להיכשל או להצליח אבל זה פחות מהותי.

ליינאפ

22:00 | דותן ברנד | תקלוט

23:00 | עמית אי | תקלוט

00:00 | קונטרול דליט | תקלוט

01:00 | גילי דה קיד + פלנקטון | וידאו ארט ותקלוט

02:00 | גוביבוש (רחביה) | תקלוט

03:00 | רוקספין (איסלנד) | אלקטרוניקה חיה


על המשתתפים ברעש Hour הקרוב


קונטרול דליט (Control Delete)

טום שוורץ. בין טלוויזיות מפורקות שניזונות ממיקסרים יתומים לסינתיסייזרים אנוסים, קונטרול דליט תר אחר הצליל שעדיין לא נשמע. הסטודנט ממוסררה בן ה-22 הספיק כבר לנדוד עם סאונדסיסטם ולהפיק אירועים מחתרתיים בפולין, גרמניה, בולגריה ואפילו פסטיבל אחד קיצוני במיוחד של ארבעה ימים במדבריות הצחיחות של ירדן. במקביל הוא מתופף במספר להקות הארדקור-Pאנק ומהנדס צלילים בהרכבי אלקטרוניקה ניסיונית. הנה טעימה ממה שהוא עושה:

http://soundcloud.com/controldelete/intergalagtic-monster-surf-mix-tape-1



עמית אי (Amit E)

עמית אליאס. נגן כלי הקשה אפריקאיים ואפרו-קובניים שלקח חלק במספר הרכבים של מוזיקה לטינית ומוזיקה מערב אפריקאית. שנתיים מחייו בילה אליאס בקהילות אפרו בקאריביים ובדרום אמריקה, בינהם קובה, ג'מייקה וברזיל. בג'מייקה התחיל לאסוף תקליטים והחליט להפוך לדי. ג'יי. כשחזר לארץ לפני כשבע שנים עבר להתגורר בירושלים והתחיל לתקלט מוזיקה מגוונת, מאפרו ודיסקו ועד דאבסטפ, תחת השם עמית E, ורגאיי תחת השם Jah Love. בשנים האחרונות מתקלט עם יואב רבן )טי.אייץ'.סי סלקטור) בסאונדסיסטם הירושלמי "אריות ירושלים". בחיי היום יום אליאס הוא עובד סוציאלי.

*ברעש האואר הקרוב יושק אלבום הבכורה בסדרה הכולל הקלטה של שעה עגולה מערב הפיילוט של רעש האואר שהתקיים לפני כחודש באוגנדה. הנה לינק לשידור הרדיו:

http://www.icast.co.il/PlayerWin.aspx?file=http://pod.icast.co.il/98baeb65-b5f1-4f3a-b4df-1d873644b77e.icast.mp3&IndexID=366275&name=iCast


גוביבוש (Guvibosch)

בכל הנוגע לדיג'יי/מפיק המקומי הפועל תחת השם "גוביבוש", רב הנסתר על הגלוי. סוכן ק.ג.ב או מוזיקאי מוכשר, בשנים האחרונות לקח גוביבוש כמעט כל ז'אנר מוזיקלי והצליח להוציא ממנו סאונד ייחודי שמאפיין רק אותו. אחת הפעילויות הבולטות שלו לאחרונה הוא החלק שהוא לוקח בדאב אל וואד – קולקטיב הבאס בירושלמי שמפמפם בהצלחה רבה תדרים נמוכים. לינק לקליפ "Dislect" של גוביבוש:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=58904050



דותקווא (Dothque)

דותן ברנד. טכנאי מחשבים, סטודנט להנדסת סאונד במכללת ספיר, די ג'יי ומי שאחראי על מס' יוזמות מוזיקליות (מחתרתיות בעיקר) בשנים האחרונות בירושלים ושדרות. חדר העבודה שלו בקיבוץ ניר-עם נראה כמו קבר אחים למוצרי חשמל שבעל כורחם סופחו לניסוי מוזיקלי חולני שברנד מקיים באובססיה כבר כמה שנים.



פלנקטון (Plankt-on)

אריק פוטרמן. אמן וידאו, בוגר מוסררה, ממייסדי קולקטיב האמנים הירושלמי "No Coast", גלריית רח' שושן ("קצוות אורבאניים") ואינספור הפקות אנדרגראונד מכל צבעי הקשת.

הנה טעימה:

http://www.youtube.com/user/MazuzHafakot#p/a/f/1/HsCgNRyer7I


רוקספין (Ruxpin) - איסלנד

ג'ונאס ט'ור גודמונדסון, אמן האלקטרוניקה האיסלנדי, החל להפיק מוזיקה עוד כשהיה עולל בן 14. מאז המוזיקה שלו ראתה אור במגוון לייבלים ברחבי אירופה. בתכנית: אלקטרוניקה אלקטרוניקה ועוד אלקטרוניקה על שלל סוגיה. הנה לינק למייספייס:

http://www.myspace.com/jonasruxpin
http://soundcloud.com/ruxpin
http://traumpunkt.com/

גילי דה קיד (Gilli Tha Kid)

פקיד ביום, איש רוח בלילה. מתעסק עם כל מיני דברים: יד אחת בגן עדן, יד אחת בעולם התחתון.


יום שישי
18.6.2010
23:00
באסס ירושלים

1 comment: